joi, 12 noiembrie 2009

Ordinul ministerului de interne nr. 001050 din 25 mai 1977, care conține Instrucțiuni privind organizarea și funcționarea evidențelor de securitate

La articolul 4 se arăta că: „evidențele de securitate se organizează centralizat pe țară, la centrul de informatică și documentare, iar pe plan local la inspectoratele județene și al municipiului București și la serviciiile de contrainformații militare. Ele concentrează date și informații despre categoriile de persoane, fapte și evenimente ce au format sau formează obiectul activității informativ-operative,...”
Conform articolului 10 al Instrucțiunilor din 1977 „cartoteca generală documentară este o bază de date organizată alfabetic pe fișe tip, la centrul de informatică și documentare pentru persoanele din întreaga țară și la inspectoratele ministerului de interne pentru persoanele din raza lor de competență. Cuprinde date despre următoarele categorii de persoane: aflate în urmărire informativă, asupra cărora se continuă supravegherea informativă în cadrul dosarului de obiectiv-problemă, aflate în urmărire penală ori care au făcut obiectul unor asemenea activități; aflate în rețeaua informativă sau care au făcut parte din această categorie;... care au trecut sau care au încercat să treacă fraudulos frontiera...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu